Totaal aantal pageviews

16 december, 2013

Pijn

Pijn. Het was lang geleden en die rotvalling zal wel geholpen hebben maar ik crepeerde weer van de pijn in mijn oren tijdens de landing, bovendien zat ik niet eens alleen, zelfs een tussenzetel was me niet gegund deze keer en net als ik het meer dan ooit nodig had wegens enkele vrijwel slapeloze nachten na elkaar.
Een valling is bij mij nooit zomaar een verkoudheidje, het is altijd net dat ietsje meer wegens vollopende sinussen en dus zwaar verstopte toestanden. Maar ik heb het nog onder controle, niet té veel druppelen en het komt wel goed... veel rochelen ook want snuiten is in principe strafbaar... ja sorry, ik kom nu dan ook niet graag onder de mensen... hoewel... hier wordt sowieso wat afgerocheld...

Maar die pijn in het vliegtuig is dus ondraaglijk, een enorme druk op alle gaatjes in uw kop... en dat zijn er niet meer dan bij een ander, minder zelfs want sommige zijn bij mij eerder wat gevuld. Het lijkt de hele tijd alsof uw trommelvliezen op exploderen staan.
Nee, slikken helpt niet, zelfs mijn ander trukje, proberen te geeuwen (niet altijd gemakkelijk wanneer geen vaak) lukt niet in bepaalde omstandigheden, het is gewoon ondergaan.
Na de landing trouwens nog een tijdje doof aan één kant, tot we de bergjes van Monchique inreden daar ging de luchtdruk nog even te keer en plofte er het één en ander vanbinnen, gevolg: andere kant doof... maar nu denk ik dat het weer ok is qua oorgedoe.

Gisteren dus eerst dus nog naar den Aldi om wat boecht in te slaan, de appelsienenboer het veld weer opgejaagd wegens uitverkocht en dan ons Madammeke gaan halen bij Monsieur Francis.
"Ze is heel gentille geweest" zei 'm. Oooh. Vlekje zo blij om ons te zien en wij natuurlijk ook zo blij om haar te zien.

Bij aankomst niemand in de buurt.
Vanmorgen is Marcelleke zich komen melden met een kopke dat op 'wat was dat nu ?' stond gaapte hij ons aan maar toen vlijde hij zich al vlug neder in de slaap der slapen...
Midas is ook reeds vd partij maar niet zo rond als vorige keer... de honden hebben namelijk meegsnoept aan het brokjessysteem waar ze aankonden.
...en nu is het enkel nog wachten op ons jongste poezemeiske Zinneke..........

Paaaaain... Boecht van den Aldi......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten