Totaal aantal pageviews

28 november, 2013

Afgezet en aangekomen

Twee gsm's die niet meer willen bellen ondanks alles betaald; gelukkig zijn er heden ten dage nog andere media om uw aankomst te melden, de tamtam hebben we niet nodig gehad.
Elk apart in het vliegtuig. Drie plaatsen zijn quasi onmogelijk geworden bij Ryan air dus ga ik resoluut voor twee en dat is gelukt, hihi. Toch een klein dutje kunnen doen na een wel zeer korte nacht aan het strand van Faro. De Franstalige madame vond het niet erg dat mijn sokkevoeten naast haar belandden, ik moest wel wat foto's maken van de wolken. :) Geen idee of zij doorhad dat er ook een regenronde was gevormd, ze zal het wel zien op de foto's dan. Een regenronde zeg ik omdat het eigenlijk een volledige regenboog is die zich gevormd had naast ons vliegtuig en duchtig bleef meevliegen tot we de eerste wolkenmassa uitvlogen. Vanaf dan werd het alleen maar grijs en grijzer tot bijna op de grond. Grijs !

De dag tevoren dus ons Vlekje gedropt in het catotel, ocharmkes, mijn hart brak wel een beetje, ik hoop dat ze vlug went én dat de tijd toch wel vlug voorbij zal gaan. Schaapke.

Toon zit weer lekker in wintervacht en -vet, stevig kereltje. En lief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten