Totaal aantal pageviews

12 april, 2013

De lelijke onderbroek

Wolk, zon, onderbroek.
Wisselvallig gelijk dat ze zeggen. Toch al een wasje kunnen doen want we hebben onderbroekskes nodig, goei onderbroeken welteverstaan want de ene onderbroek is natuurlijk de andere niet. Die van de Veritas en andere betere merken zijn niet per se beter aanpassend, zo 'n chichislip durft ook wel eens de reetvreter uit te hangen maar die elastic is toch minder onderhevig aan de weersomstandigheden alhier. Ik heb er ook veel van de Zeeman, rose, gele en blauwe en dat spul zit best wel lekker voor een tijdje maar hier schijnen ze toch wel wat last te hebben van de verschroeiende stralen 's zomers. Den onderbroekenelastic van de Zeeman is daar niet op voorzien.
Maar ik hou die lodderbroeken bij voor donkere tijden want dan komen die van pas. 
Samson is nog erger gesteld, die mens heeft naast enkele afzichtelijke veel te grote maar ook veel te lange pisbroeken een paar echte dure merkbroeken maar sommge daarvan zijn oud en tot op de middendraad versleten. Precies in het midden een snee van onder tot boven. Elegant is dat niet en ze liggen ook niet in de bovenste schuif maar af en toe komen ze wel van pas... in donkere tijden zoals we die de afgelopen weken mochten ervaren. In die donkere tijden kunnen we geen wasmachine gebruiken en wassen met de hand zijn we helaas verleerd dus is het behelpen. 

Een foto ? 
Aan ? 
Aan de sexy Samsonpoep wil ik zeggen. 
Hmm 'k zal 't eens vragen. :)
'k Denk het ni. 
Los msschien. Aan het sexy droogrek.
Die lange. Die is de moeite. Het is geen lange in de zin van een oude, lange onderbroek nee dat is... nu ja... zoiets raar... Leluk, écht leluk.

4 opmerkingen:

  1. Awel... deze overpeinzingen (hm) begrijp ik helemaal... hier ten huize zijn de laatste weken ook de zeemanonderbroeken volop gebruit geweest over die van mijnen Etienne zwijg ik dan maar... trouwens het woordje 'chichi' doet mij sedert mijn ziekenhuisopname aan andere dingen denken... Chichimadam krijgt dan ook een heel andere betekenis... :-D
    Groetjes, Maaike xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Maaike, toen ik 'chichibroek' schreef zat daar idd. die dubbele betekenis in maar ik had geen zin omdat er nog eens bij te schrijven.
    Bij deze dan: chichi = pipi in het Portugees.
    En behalve die afwasmachine lukt het dus ook niet die wasmachine te bedienen blijkbaar en onderbroeken zijn natuurlijk geen teljoren he... hoewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wassen ging nog... maar dat drogen en toch een beetje kreukvrij opplooien (want strijken daar doen we zo min mogelijk aan) was moeilijker... en de onderbroeken die hij dan meebracht naar de kliniek waren dan, idd... de zeemansgevalletjes...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zéér herkenbaar en aan strijken doen wij ook liever niet.

    BeantwoordenVerwijderen