Totaal aantal pageviews

20 februari, 2013

14. Piggies


Rustig grazend dus geen wilde ever.
Maar eerst kwam ik een ander beest tegen, van ver een op het eerste zicht gewone beer (mannetjes varken) maar toen het enorme dier naderde en slagtanden bleek te hebben wist ik even niet wat ik zag.
Tot deze hierboven opdook en ik de link legde met een National Geographic aflevering over hoe enorm groot kruisingen tussen wilde en gedomesticeerde zwijnen kunnen worden. Een stuk groter dan de wilde variant dus. Denk niet dat dat gebruikelijk is in de vleessector die melangekes en uiteraard geen idee of dat ook lekker is maar hier heeft iemand er toch mee geëxperimenteerd.
Het product ziet er vervaarlijk uit en zal dat in het wild misschien ook wel zijn maar hier achter draad en lustig scharelend zag het er mij een doetje uit die leubes... met slagtanden en al.



Hier kindertjes die er best als gewone biggetjes uitzien;;; naast hun mama ? Er liepen nog gewone vrouwtjes rond het kunnen ook hun kleintjes zijn natuurlijk.



Hier dus het dier waarover ik het hierboven heb.
Kreeg 'Hogzilla' niet gekiekt op een manier waarop zijn grootte goed uitkwam vanachter die draad maar 't beestje ziet er toch geen kleintje uit he.

Over Hogzilla:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hogzilla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten