Totaal aantal pageviews

07 januari, 2013

3. Kafka...

... of weer gewoon geldklopperij...

Samson gaat het in hoogst eigen persoon uitleggen morgen... vandaag dus eigenlijk...

De autokeuring: 

Ocharme ocharme, Samson doet over een tekstje meestal veel langer dan eigenlijk nodig. Het viel mee deze keer, ik had beloofd de komma's wel zelf te plaatsen als het maar een beetje vooruit zou gaan...
En toen begon ik die leestekens te plaatsen en deed ik twee maal na mekaar iets super dom... delete ! En ik zorgde er vervolgens voor dat ik niet ongedaan kon maken... grrrr. Arme Samson moet het dus over doen en dat gij gaat hij na morgen doen.
Hoe die dag er morgen gaat uitzien is voor u een vraag en voor ons nog een veel grotere.... grrrrr. 
Kort: we moeten naar de grootstad (gniffel gniffel) Faro.

Zal ik het ondertussen nog eens over het weer hebben: zon zon zon, soms koele tot koude nachten en ochtenden maar vaak ook een lekker temperatuurtje overdag. De poezemiekes maken al eens graag een tochtje rond het huis, vallen de russen en elkaar aan en zoeken op tijd en stond het warmste plaatsje van de dag en het moment. Vooral Senauke dan, staat overdag de stoof wel eens op uitdoven en gaat de deur een keer wagewijd open dan zoekt de springboon warmere oorden op... de auto... dat mag in de winter, als het zonnetje er op schijnt wordt het daarin heerlijk aangenaam, niet zoals in de zomer dan zou ze licht gebakken worden vrees ik.

En oh ja, al een paar dagen zo weinig leven aan de overkant (boer en zoon) en vandaag veel beweging en gedoe. Koeien ! Koeiebellen ! Er was wel een ander boerke bij konden wij met onze verrekijker zien. Maar nog geen schaapkes gezien... noch de zoon van dichtbij...

En bij de andere buurman (de afstandsboer en broer van die hierboven) is het keffertje dood. Dat lelijkaardje waarvan ik hier ooit wel eens een foto plaatste. Een stom blaffertje maar ik mis het nu wel een beetje. Slechts vier jaar ocharme toch. Ik heb hem wel eens een snoepje gegeven en toen vond hij mij al een beetje minder bedreigend... maar ehm... 't zal toch toen niet... ? Nee ik heb hem daarna nog gezien. Er gaat een ander hondje komen, ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten