Totaal aantal pageviews

28 juli, 2012

Wisselweekend

Lange files.
Liever niet dus.
Zondag toch maar schrappen en er ineens maandag van maken ? Op die ene dag zal het nu ook niet steken zeker.
Het gaat vooruit maar of ge nu een week extra hebt of niet, altijd blijft dat vertrek een grote opgave, altijd zijn er dingen die ge pas op 't einde kunt doen, ik kon de kattenbak toch niet twee weken geleden al op 'finished' zetten, ik moet de badjassen toch ook nog wassen tegen terugkomst, de koelkast moest nog dienen en het vriesvakje had ik ondertussen toch ook nog nodig, etc........


't Was koeler aan zee dan in huis gisteren maar dat kwam gelegen. Een koel briesje en een zacht wolkenveldje hielden mijn zonnecrème in het rugzakje.
Voor het eerst heb ik in Oostende een overzetbootje genomen, het was best wat wachten heen en weer maar 't was gratuit dus klagen we niet.
Toch maar naar Carl De Keyzer gaan kijken, zijn foto's althans. Interessant, zeer scherp en vrijwel pixelloos maar nu van achterover ben ik ook niet gevallen... doe ik zelden trouwens... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten