Totaal aantal pageviews

04 juli, 2012

Frietjes !

En omdat mijn eerste maal frietjes zo was tegengevallen wou ik om zeker te spelen naar Frituur N°1 in de koekestad maar het gerucht dat dit gesloten zou zijn, al dan niet voor altijd, werd helaas bevestigd. Dan maar naar één van de laatst overgebleven frietkramen van ''t stad'... 


Geen Chinese friturist en het goedje werd afgeleverd in een puntzak , dat zag er niet alleen goed uit ik heb er ook effectief al slechtere gegeten. Maar wat ons het meest opviel was de prijs of was het de gastvrijheid ? 0,0€. Ik krijg mijn zakje en stap al naar de zitbank wat verderop, Samson krijgt het zijne en sjokkelt achter me aan. "Hadt (ja, met dt wegens 'gij-vorm') gij eigenlijk betaald ?" "Nee" zeg ik overpeinzend. "Ik ook ni." Zegt Samson. Er stond daar nochtans geen volk maar het frituristenkoppel had het wel druk met uitleggen. Ach ja, we zaten niet veraf, ze hadden hun geld dus nog kunnen komen innen, dat deden ze niet en wij dus in de Australian Homemade eens royaal aan kreemgelas gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten