Totaal aantal pageviews

08 juli, 2012

Aan alle shopwijven:

Kunt ge aub uw vent thuis laten staan. Liggen. Zitten. Voor mijn part hangen, maar laat die mens thuis. Ten eerste: die doet dat niet graag, ten tweede: die doet dat niet graag en ten derde die zou veel liever naar de koers of het tennis zien. En als ge hem dan toch wilt meebrengen parkeer hem dan tenminste buiten, ook niet ideaal maar kom hij loopt dan toch al iets minder in de weg. 
Oh, hij moest ook in 't nieuw ? Neem dan zijn maten, nee niet die, de formaten, en spring als afsluiter nog even de Zara Man of de P&C binnen. Voor de iets chiquere heren mag het uiteraard ook wat anders. Enfin. De kans is klein maar stel dat hij toch zelf mee wil, kom dan een andere keer terug maar! hou het simpel, één winkel, desnoods twee, drie kan eigenlijk echt niet. Goed.
Ah ja en nu ik toch bezig ben, als ge meneer dan thuis laat en niet verveeld gapend voor de voeten van de enthousiaste koopjesjagers gaat laten lopen laat dan uw kroost ook maar achter bij hem, zeker als ze nog in een voituurke zitten/liggen of van ADHD of iets van die strekking zijn, hij gaat dat supergoed doen, ge moogt hem niet overschatten maar zeker ook niet onderschatten.
Da's dan afgesproken. Mooi zo.


Hoe kon het ook anders maar ik heb natuurlijk een geval apart in huis, als 't voor mij is, is 't voor mij en moet hij een ander, laat staan mijzelf, niet voor de voeten gaan lopen maar als 't voor hem is dan doet hij gretig mee aan zoeken, passen, zoeken, passen, laten zoeken, passen, nog meer laten zoeken en urenlang hele winkels volledig uitpassen. Waar haalt de anders zo vlug verveelde mens het doorzettingsvermogen vandaan vraag ik mij dan slepend naar een ander maatje, kleurtje of modelleke af maar ik bijt volhardend door. Dit jaar heeft hij zich enkel nog maar een hoedje gekocht maar ik voel dat er nog hemdjes en broekskes zullen gepast moeten worden... Schoenen niet, hij heeft drie jaar dezelfde dingen aan zijn voeten gehad en onlangs is hij aan het tweede paar van dezelfde begonnen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten