Totaal aantal pageviews

02 mei, 2012

Eikes getest...

... en goedgekeurd.
Gekookte patatjes met een koolsoort in bechamelsaus met een gekookt eitje. Een goei eitje ! Eenvoud kan lekker zijn.
Zoals alle ongesneden katers denkt Onzendiederik dat 'm zo mar kan komen wanneer hij wilt en komt hij dus wanneer hij wilt. De dierenarts gaat niet lopen he.
Goed, vroeg of laat zullen we hem toch eens bij zijn nekvel moeten kunnen scharrelen en de ontvoering inzetten.
Samson zit ocharme id kou... met een tol, wat enge kinderen en een soort burgemeester.
De heilige kattendrievuldigheid slaaaaaaaaaaaaaaaapt, zo hard dat de stukken er af vliegen. Soms snurkt er ééntje.

2 opmerkingen:

  1. Ik had vroeger ook kiekens met een haan. Maar eieren onder een broedse kip halen dat zou ik nooit gedaan hebben omwille van de mogelijkheid van (b)eikes.

    ;-)

    Vredig zo een slapende kat(ten), een mens zou er zo bij gaan liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet wat onze buurmanvader doet maar ik moet er maar op vertrouwen zeker.

    Vredig dat weet ik zo niet, tolerantie met een bufferzone van meestal +-50cm die soms doorbroken wordt dat wel :-).

    BeantwoordenVerwijderen