Totaal aantal pageviews

30 januari, 2012

15. Terug in de Alentejo

Op een onmenselijk uur ging die wekkerradio doen alsof er een muziekje gedraaid werd. De dikke kater en ik draaien ons nog eens om want ik weet dat die wekker een half uur voor staat. Maar dan ging daar onherroepelijk sein 1 van de mobiele telefoon in actie en wist ik dat ik in een rustige actie moest schieten. Ik sta, en ik word weg al een beetje heel erg moe en mottig als ik als ik het wil neerschrijven maar ik sta nog liever wat vroeger op dan dat ik er spoed moet achter zetten. Als ik startklaar ben ga ik mij vervolgens nog even zetten en me ervan vergewissen dat er nog een zee van tijd is. Een glas soyamelk en nog even mails nakijken. En dan stilletjes de nacht in verdwijnen...
Om 6u, voor de trein van 6u44, slenter ik door de Berchemse straten, achter mij slepend een Ikeavaliske met enkel een laptop en een camera want ja that makes ten kilo.

Dodeskaden, dodeskaden,...

Charleroi. 't Is koud met enkel een licht fkeeceke over een zomertruitje maar ik zet door, ik koop een duur busticket en maak een verre rit naar 'Brussel-Zuid'. De luchthaven van Gosselies.

'k Heb een prior en daar ben ik telkens héél blij om, net iets minder veegevoel. Maar 't sloeg wat tegen ín het vliegtuig, een koppel plantte zich naast mij. Het kan niet altijd feest zijn natuurlijk maar toch hoe durven ze.  Ik moet moe geweest zijn na slechts drie uurtjes slaap want prompt val ik rechtopzittend in slaap.

VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROEM....

De luchthaven van Faro staat in de steigers.
The man in black picks up the lady in black en zij begeven zich naar de bazaar. Vervolgens kopen we de stalletjes met appelsienen langs de baan leeg en doen nog een boodschap bij Leroi Merlin alwaar ik een klopke krijg en maar een uiltje ga knappen in de bolide.

Huiswaarts. 't Wordt donker en koud.

Welkom thuis met een plasje id vervolledigde keuken.

Pappenheimers.

Bedje.

Wakker. 't Is fris maar zonnig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten