Totaal aantal pageviews

17 september, 2011

Laffe aanval en veel gezwel

Pijnlijke bulten bij Hem en bij mij, veroorzaakt door respectievelijk een wesp en één of meerdere dazen.

Niet voor het eerst dat Hij een wesp in al haar bezigheden stoort en deze vervolgens wraak neemt. Een allergie kunnen we het niet noemen aangezien dat toch nog net iets ernstiger gevolgen zou hebben maar de geslachtofferde hand ziet er helemaal niet meer normaal uit. Het heeft intussen meer weg van een elephantitisch ledemaat, een grote dikke babyhand met putjes achter de vingers en al. Klinkt schattig maar dat is het niet, het doet een beetje pijn en het trekt en het is helemaal rood en is dus afgrijselijk gezwollen maar 't is geen allergie. Gelukkig maar want mocht Hij allergisch zijn, hij was binnen de kortste keren dood.

Ik daarentegen hoef mijn agressor niet eens te storen, hij of beter zij, want meestal is dat wat steekt of bijt van het vrouwelijk geslacht, vindt mij en dan vooral mijn schouderbladen.
Ik lijk wel de bultenaar van Notre dame, ik snij nu stukjes uit mijn matras om toch nog eens op mijn rug te kunnen liggen.

Maar waarom nu altijd moi ? En waarom nu precies mijn schouderbladen nondedju, ge ziet de onverlaten niet eens aankomen, nee een laffe aanval in de rug; mijn rug.

Ik zal het zeggen.

Ik tooi mijzelf weleens in het zwart. Precies. Dát in combinatie met mijn.... juist.... paardenstaart veroorzaakt totale verwarring in het venijnig kopje van de beestjes. Mijn rug lijkt gewoon een paardengat. Een paardenpoep. Een paardenkont. Het achterwerk van een paard dus. Ja echt dat moet het zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten