Totaal aantal pageviews

02 september, 2011

2 september

Al. Reeds. Time flies. Een weekje in A (voor die ene die niet weet dat A Antwerpen is: A=Antwerpen ofte A'pen voor wie het schrijvend wil afkorten).

Het was een natte, bewolkte week maar om één of andere reden heb ik daar haast niks van gemerkt. Geen druppel gevoeld, soms wel gezien van binnenuit dan. Ook over de temperaturen weinig klachten.

Dan na een vermoeiende week het vliegtuig weer op, gelukkig wat vlotter dan in Lisboa ondanks een handbagage die het dubbel woog dan toegestaan. "De vlucht zit niet vol, ik zal het voor één keer door de vingers zien" zei de vriendelijke dame van de check in. 'De vlucht zit niet vol', wat klonk dat heerlijk ontspannend in mijn oren na een nacht van een half uurtje slaap. En inderdaad 3 plaatskes voor bibi. Ben een fan van luchtbeelden maar deze keer lag ik algauw horzontaal en werd ik pas 2,5 uur later zachtjes gewekt door het gemompel van de piloot: 30°C of zei die nu 13°C ??

Ach, 't was al zachtjes gestegen tot een 17°C toen ik gepakt en gezakt de luchthaven verliet en mij begaf naar één van de mooiste moderne stations dat ik ken: Orient (Lisboa).

Orient - Lisboa
Overblijfsel van de wereldtentoonstelling in .... Euh.... Ja Lissabon dus maar wanneer ook weeral ?




1 opmerking:

  1. Ik typ het altijd voluit. Antwerpen, voor die paar letterkes meer kun je de Antwerpenaren nu toch geen Apenaren gaan noemen hé.

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen