Totaal aantal pageviews

19 augustus, 2011

Allez

Wou ik gisteren nog eens een keertje wat posten, geraakte ik er hier toch niet op zeker.

En nu ben ik vergeten wat er zo dringend te vertellen viel.

Eigenlijk heb ik een lodderoog en ga ik liever niet de computer op, 't is te zeggen, ik merk dat wanneer ik iets teveel foto's de revue laat passeren en mijn ogen nogal wat moeten scrollen, er een bloedrood seintje de kop op steekt. Rust is dan aangewezen maar een beetje naar het klavier kijken om te zien of ik mijn vingers wel juist plaats wanneer ik een tekstje uittype dat kan wel... denk ik dan.

Ben ook nogal id weer met de videocamera en al zijn draden en connecties, dus da's ook nog een bewegend beeld en ook dat zal niet bijdragen aan de rust van mijn kijkers.

Ik blogde onlangs over mijn geweldige boom en dat ik een foto zou toevoegen enzo... wel 't gaat niet goed met Boom, Boom heeft een ziekte, arme Boom. Blaadjes vallen en het is toch nog geen tijd om al te gaan verliezen zeker, zelfs niet als die nog op Belgisch seizoen staat geprogrameerd. Boom heeft wel heel wat zaad hangen, proberen verder te kweken zit er wel nog in. Er staan ook nog twee nakomertjes id steiger, hopelijk kan ik die nog redden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten